Pengikut

Jumlah Paparan Halaman

my day....

Daisypath Happy Birthday tickers

Selasa, Julai 19

BEN ASHAARI ,AKU PILIH 3 BLOG INI KERANA


3 blog menjadi pilihan hati adalah...(agak berpusing bijik mata nak cari mana satu yang menjadi pilihan...)

1-semak-bagai.blogspot -->blogger ni ayat yang dia guna santai la..relaks jer baca.....
2-belog MTT --->blogger ni tak payah cerita pun orang dah tahu...dia punya semangat rajin update blog tersangatlah tinggi..kena ikut contoh ni...
3-cik pengembara ---> yang ni pun sama naik rajin dia....rajin update blog..rajin komen..huhuhu....salut la dorang ni....

9 ulasan:

Niena Pengembara Ilahi berkata...

terharu :) thanks
sekadar penulisan yg biasa je :)

Elih Japahar berkata...

Terjah dah blog ni..mmg best !

SoLy SoLicious berkata...

nice2... jum singgah sy punye pulak..hee

http://soliciousstorynory.blogspot.com/2011/07/en-ashaari-aku-pilih-3-blog-ini-kerana.html

MiSs ChUbBy ChEeK berkata...

niena, penulisan biasa tu yang akn mnjadi luar biasa...(^_^)

MiSs ChUbBy ChEeK berkata...

elih..tq so much....blog budak baru...x best pon..

MiSs ChUbBy ChEeK berkata...

soly, dah singgah..nice to meet u...:)

Shehan Ismail berkata...

terjah sni dr segmen bro ben.. ;p

MiSs ChUbBy ChEeK berkata...

sis shehan..tq sis.....wahh..blogger mummy nih...(^_^)

Niena Pengembara Ilahi berkata...

http://www.my-shopping2u.com/2011/07/award-untuk-mereka.html