Pengikut

Jumlah Paparan Halaman

my day....

Daisypath Happy Birthday tickers

Isnin, Julai 11

ahad yang hot...




hari ni isnin...
kelmarin ahad..
kawasan umah cik chubyy...
cuaca sngt panass...
angin lngsung tak ada..
guna kipas angin pon still bahang..

ya allah..
ni baru panas dunia kan...
sis cik chubby yang nak blik KL klmarin..trus x jadi..
sebab hngt sngt...

akibatnya..
semua tertidor..
sebab terlalu pnas..

hari ni..
pkul 6.45 pagi..
sis cik chubby dah btolak blik KL..
stlah 11 hari bercuti..
pkul 10.30 tadi da dah smpai..
serius..
sis cik chubby mmng drive keta laju...
stay KL..
blik sni dia buat jlan mcm KL jgak lah..

hari ni..
bru cik chubby ada pluang nk updte blog..
sbb umah dah kmbali sunyi..
ye la..
cik chubby pnya blog ni....
bukan semua tahu...
fmly cik chubby sorang pon tak tahu..
cik chubby mmng x nak dorang tahu pun..
sebab kat sni je lah medan cik chubby nak luah prsaan geram..x puas hati..tersisih..rendah diri dan sbgainya...
klu luah kat dorang..
cik chubby x jamin dorang bg support..
sebab cik chubby tahu...

ok2...cik chubby letih dah ni...
bnyak dah cik chubby wat entry hri ni...
nt smbung lain ok...

p/s:blog ni blog cik chubby...cik chubby lbih slesa crta tntang apa yg cik chubby buat...sebab klu brcrta tntang bnda atau orang lain..boleh mnmbulkan salah faham n mcam2 prkara yang x elok..so..blog ni mcam diari cik chubby la..sikit jer..x bnyak pon...msih boleh di panggil BLOG bukan???...:)

2 ulasan:

Cik Bunny berkata...

cik bunny promote blog anda =)
http://inspirebunny.blogspot.com/2011/07/siapa-kata-banyak-follower-happy.html

MiSs ChUbBy ChEeK berkata...

ye kew cik bunny???
tq so much....!!!
(^_^)