Pengikut

Jumlah Paparan Halaman

my day....

Daisypath Happy Birthday tickers

Isnin, Jun 27

tema tahun ni...




lebih kurang sebulan lebih lagi...
bulan ramadhan nak tiba....
persiapan dari sudut rohani...
moga di berkati...
lepas tu plak tiba pulak muism raya...

bab paling best nak cakap..
terutama kaum wanita..
tak kira ayang bergelar ibu,nenek,gadis remaja,kanak2...
iaitu baju raya..
cik chubby tak terkecuali...

zaman sekarang..
sesiapa yang still amalkan sistem menempah jahit baju raya kat mana2 tukang jahit....
mesti tahu..
bahwasanya...
kena tempah awal..
sebab kalau tempah bulan puasa..
alamatnya raya haji baru boleh sarung kot baju tu...

cik chubby dah discuss ngn sis cik chubby....
tahun ni tema nak maroon cerah..
wahhh...
mkin bnyak la kaler tu dlm almari cik chubby...
asalnya nak warna pink...
seperti biasa..
mendapat tentangan daripada kaum lelaki di rumah ini...
abah cik chubby pon tentang...
ish3...

kalau thun lpas cik chubby dapat sponsor baju by abang cik chubby yang hebat...
tahun ni cik chubby hope dapat cmtu gak ar...
minta2 la thun ni dia dpat bonus BESAR cam thun lpas lagi...
boleh cik chubby PAW dia....
hehhehe...

minggu depan ingt nk start g cari kain...
kain langsir + kain buat bju raya + tudung(wajib beli wlupun ada) + barangan yang sewaktu dengannya...
hope perjalanan cik chubby selamat pergi n balik umah...

p/s : cuba tengok pic atas..pic raya thun lepas...mcmna la cik chubby sorang jer boleh lari tema jauh mcam tu...(jap g nak buka puasa mkan ape ek????mee kuah x mau udang???laksa??)

6 ulasan:

NasZ berkata...

huhu..saya tak buat baju raya dekat 5 thn dah.pakiai yang lama je. muat lagi.huhu..

MOHD NASER.com

K O R I E berkata...

hoho.. dh xlama dah nak puasa la yea
puasa ganti dah habis lagi ni.
adoiii..

MiSs ChUbBy ChEeK berkata...

nasZ : wah....terrer la..boleh maintaim body mcam 5 tahun dlu...jimat pon jimat...kalau kira dengan orng prmpuan ni nasz, time tak raya pon sibuk nak buat baju baru...hehhehe...

MiSs ChUbBy ChEeK berkata...

korie : yg tu kena hbiskan dulu..yang wajib kita dahulukan..hehhehe...

suha berkata...

hehe suke sngt sbb taun ni cik suha leh puase penuh kt umah (^_^)


jom join game cik suha

MiSs ChUbBy ChEeK berkata...

yeayyy!!!!sebelum ni cik suha puasa kat mana?kolej?

cik chubby join bila free okeyh...nk g ronda2 blog cik cuha sat...(^_^)