Pengikut

Jumlah Paparan Halaman

my day....

Daisypath Happy Birthday tickers

Sabtu, Jun 4

SAYA BLOGGER HIJAU YANG CINTAKAN KEHIJAUAN DUNIA..


DUNIA BLOG BERMAKNA BAGI SAYA KERANA di sinilah ruangan saya untuk meluahkan perasaan yang tidak mampu di luahkan melalui kata-kata.  Tidak semua boleh di sampaikan dengan kata-kata.  Blog ini juga menjadi medan perhubungan saya dengan bloger-bloger lain dalam memberi dan menerima pendapat tentang kehidupan.  Dunia blog saya masih hijau dan ini memberi peluang kepada saya untuk belajar sesuatu tentang ruangan ini.





p/s:terus hilang glaran cik chubby..*_*..(kbtulan plak gn lyout hjau thn nie..)


2 ulasan:

Syahir Ramli berkata...

singgah cni dr blog abg ben....x sempat plak nk join segmen abg ben...tp ttp nk blogwalking kt blog2 yg join segmen abg ben...
klau senang, lawatlah ye blog
http://paksyahot.blogspot.com

terime kaseh daun keladi...

Afrina Balkish berkata...

tq coz sudi jnguk blog ni....
x smpat x pew...len kali ada lagi..join cpat2 keyh..
anyway...tq again...
salam knalan...