Pengikut

Jumlah Paparan Halaman

my day....

Daisypath Happy Birthday tickers

Jumaat, November 25

semua salah kan...

(pic ni x de kaitan ngn tjuk di atas..sekian...)

- salah ke bila kita tegur yang benda dia cuba buat tu salah?  (jawapan : allaa...aku bukan buat apa pun......) ok fine!

- salah ke bila kita tolak untuk keluar dengan sahabat wanita kita sebab adanya lelaki yang bukan muhrim bersama? (jawapan : allaaa..dulu kau tak macam tu pun...bukan kau x pnah keluar dengan  si polan ni..si polan tu....ramai2 jugak..buat alim plak)  manusia semua inginkan perubahan ke arah kebaikan..salah ker aku wat cegitu???

-salah ke nak cakap jujur dengan sahabat sendiri..kalau tak sudi nak join...tak suka atau apa skali pun..cakap la tak nak..x payah nak tipu...last2 dah kantoi sndri....(jawapan : aku ada hal..aku nk kena pegi sana ngn fmly..) aku dah masak dngan jawapan kau...

-salah ke aku bersahabat dengan semua yang bergelar sahabat aku? (jawapan : kau tak payah la nak jadi atas pagar sanggat...) apa guna ada kawan kalau ada prasaan dengki sesama sndri...

-salah ke aku kluar pkai baju yg di ulang tayang 4,5 kali...(jawapan : bodoh dalam bfesyen la dia ni...) aku tak minta pakai baju kau pon...

-salah ke kita sentap ngan seseorang sebab dia tipu kita?(situasi->nak kluar jlan2...cakap dia(sahabat perempuan) dan kita sahaja..tup2..ada sorang sahabat lelaki yg join...bila tnya..knapa tak cakap.jawapan : kalau aku gtau, kau mesti tak nak ikutkan sebab ada dak laki) gila bagus jawapan dia...^*#$^_#%^&

p/s :kadang2 tu rasa mcam nak kawan dngan budak2 jer...

2 ulasan:

Tentang Kita berkata...

nobody perfect....

MiSs ChUbBy ChEeK berkata...

a'ah...x suka bila dprmainkan mcm tu..huhuhu