Pengikut

Jumlah Paparan Halaman

my day....

Daisypath Happy Birthday tickers

Selasa, September 20

story raya 2011..




assalamualaikum.....
perggghhhh!!!! (sambil kibas2 tangan depan pc..) bersawang ghupenya belog cik chubby ni...hahahha...hampir sebulan cik chubby tak update belog nih...klu tngok pada trikh entry trakhir..22 ogos 2011..hahhaha...hri ni 20 september 2011....nape x updte 22 sepetember je kan..leh smbut ulang tahun ke-sebulan(ada kew pktaan ni??) tak update belog...
okeyh2...sebenaqnya nk story tentang aktiviti raya cik chubby thun ni...
pic pertama...
ni kat umah cik afien...dah nk blik....umah dia ada cornflakes madu...!!!!! tanpa segan silunya cik chubby sebat smpai hbiss....hahhahaha....seriusss..cik chubby memang gila ngn cornflake madu...

lpas mengenyangkan perut dngan mee goreng + air (lupa la ayaq apa) + kuih muih..gerak g umah mmber sorang lagi...
tadaaa....bukan pic cik chubby okeyh...
mmber cik chubby...
khalijah n shamin...masa ni kat umah cik chokelat chienta...
dia buat mee kuah + udang besaq sekoq..
tapi malangnya udang tu cik chuby tak korbankan..sebab cik chubby alergic seafood....
ikan jew leh makan..untungkan bakal laki cik chubby nnti..tak payah susah2 beli lauk mentah yg mahal2....makan la ikan smpai ke tua..

hah!!! pic ni cik chubby kompius...cmna cik chubby yang sngt 'biru' ni boleh tercongok kat dlm pic ni???yg 2 orang tu baeekkk punya dok posing....mcam x ada apa2 jew kan....dorang ingt cik chubby pokok kot kan??? time ni dah nk blik...posing tak hengat...

blik dri umah chokelat chienta..serbu umah cik chubby plak..kali ni pic tak banyak sebab belum habis makan laksa mak cik chubby yang superb...cousin cik chubby dah serang umah cik chubby secara beramai2 dngn anak2 dia...
sekeping lagi...tngok member cik chubby...makan hingga mnjilat jari...di sebalik jag ayaq oren tu..athirah..dak ni susah ckit nk bgambaq...seb baik dapat curi gak...walaupun...

hbis membuncitkan perut kat umah cik chubby...plan nk g open house umah cikgu a.k.a mak athirah...tapi cik chubby g lewat..sebab dah janji ngn cik chokelat chienta...so..cik chubby soh yang lain2 g dulu..cik chubby follow kmudian....
(ada masa dalam 1 jam lagi..sempat lgi tukaq baju baru..hakhakhak..)

ngah cik chubby brsiap...chokelat chienta sampai...dia mai dengan cik wanie...
cik chubby hidang mkanan untuk dorang dlu..smntara dorang mkan..cik chubby g smbung bsiap...
tak lama pas tu...vrrrooommm....btolak g open house...

taraaa....
pic kat umah cikgu....gelak besssaaarrr nampaakkk....tak pasti apa yg dgelakkan oleh cik chubby n afien...tengok...baju cik chubby dah btukar....hahah....member2 yg lain 'menangis' tengok cik chubby smpat tukar baju..pdahal sblum ni dah bjmpa ngn bju lain...hahhaha....
satu lgi pic gelak besoo..(nampk sngt diriku yg suka ketawa kan..)

sebelum blik...posing dpan umah cikgu....amboiiii....
cik wanie...sakan noh...cik chokelat chienta  pon x mo kalah okeyh....yg tengah2 tu shamin...


kali ni cik chubby lak take over dlm pic...cuba bulatkan mata nada kat tangan cik chubby...nmpak tak smpul kaler pepel tu???? nak tahu menda apa...
jeng...jengg...jenggg...

cik chubby n da geng dapat duit raya...tq so much cikgu...muaks!!! cium satu....

msa nk blik...cik chokelat chienta ngn cik wanie nk g braya umah shamin...tanpa di sangka2..cik chubby turut ter'pergi' sama buat kali kedua hari yang sama...nampak....sungguh tak malu kan....

sekeping cukup okeyh..yg lain..simpan untuk tatapan anka cucu nnti...makan roti jala...serius...memang superb roti jala ni..kuah kari dia mmang best...klu x caya,tengok pic cik wani kita ni...amik kari nak tmabh tu..tndanya sedap la tu...kan cik wanie....hehehhe...

cik chubby mkn 3 keping jer + tnghri tu 2 kping = 5 keping....oiihh..bnyaknyaaa...!!! masa mkan x sedaq plak...

settle bab mkan..dduk lpak smbang2 jap...aksi wajib..
muka kenyang....huhuhu...dah mcm sush nk bnfas muka tu...bawak2lah diet cik chubby...

inilah kisah aidilfitri cik chubby thun ni...dan dengan ini..cik chubby nk gtau...tahun ni x de pic family..sebab blom smpat nk brmaafan n amik2 pic...orang dah serbu..bayangkan..kol 1.30 bru salam ngn mak + abah + kakak + abang2...

raya kedua yang sungguh kenyang untik cik chubby...

p/s : malam tu abang cik chubby sponsor ayam 3 ekor untuk digoreng SAHAJA khas untuk kawan2 dia....selesai suma...tinggal tulang ngn talam..dorang makan ngn nasi + rendang daging + gulai ikan kering + gulai daging...














2 ulasan:

azam berkata...

hehehe

raya sakan nih

MiSs ChUbBy ChEeK berkata...

hehehhe....setahun sekali.....