Pengikut

Jumlah Paparan Halaman

my day....

Daisypath Happy Birthday tickers

Isnin, April 18

tak sangka la....


  • tak sangka...skejap jer dah nak msuk bulan MEI.... (dunia ni bergerak cik chubby oi...bkan pegun..)

  • tak sangka...lagi 3 hari abah cik chubby dah nak blik dari mekah.... (insyaallah,harap abah cik chubby n skluarga ada pluang ke sana lagi)

  • tak sangka...umur cik chubby dah melalui fasa awal 20-an..-adalah angka dia- (x pnah lagi jmpa owang yang umo smkin muda)

  • tak sangka...cik chubby ni telinga kebal jugak.. (rmai sngt mngata yg cik chubby ni x mo krja kew...dorang ingt cik chubby dok umah saja2 kot...ada la tugas cik chubby sndri...x kan nk wat pngumuman kot..)

  • tak sangka...pejam celik pejam celik satu2nya anak buah cik chubby tu dah besar panjang....x lama lagi dah tinggi dari cik chubby.. (bilalah nk dapat adik..)

  • tak sangka...cik chubby ni kdang2 kuat berleter jugak.. (abang2 la yg slalu kena..mklumlah llaki....)

  • tak sangka...trauma cik chubby xcident dlu x hilang lagi...smpai skrang tkut nk drive kete... (salah satu sebab cik chubby x brani drive...)

  • tak sangka...rupa2nya kcik2 dlu cik chubby kuat nangis bila orang slalin fmly cik chubby dukong cik chubby... (klu kezen abah cik chubby x ngusik...smpai bila pon cik chubby x tahu...smpai la saat ni, klu dia mai umah..msti dia cite bnda ni...dia x de anak prmpuan..sbab tu dia nk dukong cik chubby dlu...)

  • tak sangka...dlu msa kcik2 cik chubby ni pndiam sngt klu dbndingkan ngn kakakn n abang2 cik chubby...tapi skrang dah lain..cik chubby plak terlebih ramah brbnding kakak n abng2 cik chubby... (ramah bertempat la...cntoh ngn sedara-mara..x kan nk sombong lak...)

  • tak sangka...zman skolah rndah dlu cik chubby kurus n kecik jew...tapi skrang dah lain...lain macam...(tngok nama la...)

  • tak sangka...masa cik chubby wat entry ni cik chubby terkurung kucing cik chubby kat luar umah.....alamak... !! out dlu.....



2 ulasan:

izza ivanka berkata...

bopa bnyak xsgka??

MiSs ChUbBy ChEeK berkata...

selagi ada..selagi tu aku tlis...